RSS
A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 04.08.2014, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: dodano:komunikat

Biuro Obsługi Klienta

Aby ułatwić wzajemne kontakty z obecnymi i przyszłymi Odbiorcami ciepła uruchomiliśmy Biuro Obsługi Klienta.

  • Pracownicy BOK przyjmują interesantów w godz. od 7:00 do 14:30

Dzwoniąc pod numery 12 646 51 51 i 12 646 51 53 lub odwiedzając osobiście nasze biuro uzyskacie Państwo pomoc w zakresie:

  • zawierania kompleksowych umów dostarczania ciepła, umów na obsługę węzłów cieplnych lub kotłowni oraz umów na konserwację wewnętrznej instalacji grzewczej w budynkach,
  • aktualizowania zawartych umów w przypadku zmian danych stron umowy,
  • aktualizowanie zawartych umów poprzez:
  1. włączanie nowych obiektów Odbiorców do sieci miejskiej lub kotłowni,
  2. zmianę zapotrzebowania mocy cieplnej dla obiektów,
  • rozwiązywania obowiązujących umów,
  • pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących dostaw ciepła, ogrzewania obiektów, zamówionej mocy,
  • rozliczeń za ciepło i informacji o wystawionych fakturach,
  • uzyskania informacji o obowiązujących aktualnie przepisach prawnych dotyczących sprzedaży energii cieplnej,
  • informacji na temat wydawania warunków technicznych,
  • procedur związanych z przyłączaniem nowych obiektów,
  • uzyskania szczegółowych informacji od merytorycznych jednostek MPEC S.A. w Krakowie.



Odpowiedzialny za treść: Piotr Czubin
Publikacja dnia: 04.08.2014
Administrator: Justyna Rębiś-Mentel
Dokument z dnia: 14.07.2014
Dokument oglądany razy: 6 651